Riepu protektora atjaunošana

Riepu protektora atjaunošana ir process, kurā tiek atdalīta nolietotā protektora virsma un tās vietā tiek uzklāta jauna protektora gumija. Atjaunojot riepas tiek samazinātas riepu uzturēšanas izmaksas. Tomēr dažām riepām protektora atjaunošana nav iespējama, piemēram, ja ir bojāts karkass vai zemprotektora kordu sloksnes, tādējādi labāk ir izvēlēties apvalku, kas ir labā stāvoklī.

Līdz ar to apvalka pārbaudes procedūrai ir jābūt pilnīgai. Riepu protektora atjaunošanas rezultāts lielā mērā ir atkarīgs no riepas izejvielām, protektora un vulkanizācijas tehnoloģijas.

Riepas un to sasilšana

Auto refinansēšana

Normāla sasilšana un nepareiza sasilšana:

Darbības laikā riepa atkārto deformācijas un atjaunošanas apli. Riepu materiāli, piemēram, gumija un kordu materiāls ir visai elastīgi, bet tie rada silšanu dēļ histerēzes zaudēšanas, izturot atkārtotas deformācijas. Turklāt šie materiāli ir kā izolācijas materiāli. Tas nozīmē, ka tie rada mazāku aizsardzību pret silšanu kamēr siltums uzkrājas riepā. Pie optimāliem apstākļiem riepu silšana nerada riepu bojājumus. No otras puses nepietiekams gaisa spiediens, pārslodze un citi faktori var palielināt temperatūru riepas iekšienē un brīdī, kad kritiskā temperatūra tiek pārsniegta, gumijas un kordu materiālu cietība kā arī lipīgums starp šiem materiāliem un riepu mūža garums samazinās. Tas var radīt pēkšņu riepas atdalīšanos vai plīsumu.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *