Automašīnas refinansēšana

Auto refinansēšanaMūsdienās ir ļoti ierasta prakse ņemt kredītus, gan patēriņa, gan hipotekāros, īstermiņa un tā joprojām.

Ar ko gan atšķiras lielā vajadzība pēc naudas, mājokļa vai automašīnas, būtībā ne ar ko, jo tam visam ir nepieciešams viens – finansiālie līdzekļi.

Katram indivīdam ir sava nepieciešamība citam pēc mājas vai dzīvokļa, citam pēc jahtas, bet citam pēc automašīnas, tieši tādēļ, paralēli nekustamā īpašuma tirgum ir strauji pamodies kustamā īpašuma tirgus, proti, transportlīdzekļu iegāde kredītā.

Daudzi cilvēki izvērtējot savu finansiālo situāciju par skaidru naudu nav spējīgi iegādāties jaunu transportlīdzekli, pat ne lietotu, bet ir spējīgi vai nu iegādāties jaunāku transportlīdzekli vai transportlīdzekli kā tādu, nosliecas par labu kredītam automašīnas iegādei.

Viss ir ļoti labi, dokumenti ir sakārtoti, aizdevums piešķirts, cilvēks brauc par savām darīšanām ar savu „sapņu auto” . Bet te rodas neparedzēts gadījums un cilvēka maksātspēja ir krietni samazinājusies un vairs nav iespēju regulāri maksāt par savā turējumā esošo  transportlīdzekli.

Cilvēki meklē izeju no izveidojušās situācijas, cits aizbrauc no Latvijas, cits pazaudē savā turējumā esošo transportlīdzekli, cits tomēr aizdomājas un mēģina situāciju vērst par labu, veicot pārrunas ar kreditoriem par automašīnas kredīta refinansēšanu.

Veicot automašīnas kredīta refinansēšanu, cilvēkam būtu jāpievērš uzmanība pie procentu likmēm, jo tas ir pamatu pamatā pie noslēgtajiem finanšu līgumiem, lai tiešām varētu būt runa par ik mēneša summas samazinājumu, turklāt vēl ņemot vērā to, ka kredīta pārmaksāšanas summa arī būtiski samazināsies.

Otrs būtisks solis ir tas, ka kārtīgi jāiepazīstas ar jau esošā kredīta devēja līguma nosacījumiem, vai pat ar viņu jāizrunā kredīta refinansēšana, jo nereti līgumos nav rafinēti atklāti pārrefinansēšanas nosacījumi. Ja vēlēsieties kredītu refinansēt bankā, bet kredīts ir ņemts citā kompānijā, jārēķinās, ka pārrefinansēšanas izdevumi būs augsti, jo to nosaka kompānijas kā savu iekšējo metodi pie kredīta refinansēšanas.

Treškārt ir jāzina autotransporta vecums, jo no ne visu vecumu transportlīdzekļiem tiek veikta kredīta refinansēšana, kā arī ir jābūt pārliecinātam, ka pie esošā līguma laušanas nebūs jāmaksā soda procenti. Lai gan soda procentu atmaksa pielīguma laušanas, manuprāt nav taisnīga prakse, bet tomēr vēl joprojām ir līgumi, kuros šāds teksts ir saglabāts.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *